Aquest Juliol tindrà lloc la primera edició de les colònies oficials de la WRO Spain amb el suport i recolzament de la fundació educaBOT.
Les WRO Summer Camp consten de 7 dies (6 nits), del 7 al 13 de Juliol, a la casa Can Freu de Vilobí d’Onyar (La Selva).
Les nostre colonies “WRO SUMMER CAMP“ estan pensades per a tots aquells participants amb experiència en competicions de robòtica amb EV3 LEGO Mindstorms, que desitgin millorar el seu nivell de programació i muntatge.
En aquest Summer Camp treballarem aspectes tècnics de nivell avançat com:
– Algorísimia avançada per a competició
– Muntatges d’estructures complexes i seqüencials
– Gestió i organització d’equips de competició
– Tàctica, estratègia i dinàmiques per a resolució de problemes i treball en equip
Com totes les colònies d’estiu a part de les activitats de robòtica s’alternaran activitats d’oci dirigides per gaudir de la naturalesa i l’aire lliure.
Tot el Summer Camp estarà gammificat en petits reptes on els participants resolen problemes amb l’objectiu de compartir aprenentatges i punts de vista.
El preu de les colònies inclou totes les activitats, monitoratge disponible les 24 hores, i tota l’estada a la casa en règim de pensió completa, des del berenar del diumenge fins el dinar del dissabte.
No inclou el desplaçament fins a la casa de colònies, els pares o tutors seran qui hauran de dur i recollir els nens i nenes a la pròpia casa.
L’hora d’entrada a la casa és les 16:30 del diumenge i l’hora de recollida les 15:00 hores del dissabte.
Un cop comprada la vostra plaça, rebreu un formulari per correu electrònic per facilitar les dades del vostre fill/a, i el dossier amb tota la informació referent a les colònies: localització exacte de la casa i plànol de com arribar-hi, horari i descripció de les activitats, què cal posar a la maleta, perfil del nostre monitoratge, descripció i galeria d’imatges de la casa, blog de seguiment de les colònies, i informació addicional de contacte.
Per qualsevol dubte us podeu adreçar al correu electrònic (info@innovateducacio.cat) o al telèfon de les nostres instal·lacions de Girona 972 204 615.
Algunes de les activitats
que oferim a les colònies WRO

World Robot
En equips cooperatius treballarem en programacions avançades amb LEGO Mindstorms, com seguidors de línies amb PID, acceleracions trigonomètriques, llistes de variables… Diferents reptes i activitats dirigides a participants amb una àmplia experiència en competicions.

Creació de videojocs
Utilitzaran diferents softwares: Scratch, Kodu, Stencyl, Unity… per crear videojocs on generaran nous escenaris, enigmes i reptes que ajudin a completar i millorar els reptes que plantejem i debatem dins el nostre projecte “Skapa’t”.

Creació 3D

Piscina
Dues tandes diàries de piscina ens ajudaran a combatre la calor de l’estiu.

Excursió al castell de Farners

Tir amb arc

Rocòdrom
Us podreu iniciar en el món de l’escalada en un rocòdrom senzill, on hi farem diferents jocs d’escalada en equip, sempre sota la supervisió de monitors experts i aprenent a fer un bon ús del material de seguretat.

Orientació
Les noves tecnologies no tenen per què competir amb el món de l’esport. Farem un bon ús del GPS per orientar-nos i superar unes petites proves d’orientació a la natura.
Tens algun dubte?
aquí tiens algunes de les preguntes freqüents que ens han fet durant els anys que organitzem les colònies de robòtica i que potser tu també et planteges:
Intenem oferir facilitats a les famílies que inscriuen més d’un fill.
Intentem facilitat l’adaptació de tots els participants i si es vol poden compartir grups d’ativitat i/o convivència.
si, fem dietes personalitzades en casos d’al·lèrgies i intoleràncies.
No es necessari portar cap aliment.
No, intercalem activitat de robòtica amb activitats de lleure, esports i piscina.
No. Però cada dia fem un video resum perquè pogueu veure com han passat el dia.
No es recomana. Tenim mòbils per a realitzar les activitats. En cas de necessitat l’equip d’educadors en tenen a disposició.
reserva per 100€